خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

آغاز می کنم!

با نارضایتی آغاز می کنم

ناراضی از انسانم من

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.polite.blogsky.com/

از چی ناراضی هستی؟

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 05:21 ب.ظ

کسخولی شاخ و دم نداره!

محمدولی زاده مقدم چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

اولا مقایسه کردن اینها کاملا اشتباه است دوما بنده بعنوان طرفدار استاد شجریان معتقدم استادگلپا و استاد ایرج جزو مفاخرموسیقی اصیل ما ایرانیها میباشند وخود بنده هروقت صدای استد گلپا را گوش میکنم واقعا لذت میبرم موضوع بعدی اینکه حسب اطلاع طرفداران استاد گلپا باید عرض کنم که طلائی ترین دوران استادگلپاوایرج به دوران محمدرصاشاه پهلوی برمی گردد واین دواستاد ارجمند هرچی درتوان داشتند برای مردم عرضه کردندومضوع بعدی اینکه استادگلپاازسال۵۲ به بعد آوازخوانی را کنار گذاشته و روبه ترانه خوانی وتصنیف خوانی کردند جائی که ازسال۳۷تاسال۵۷استادگلپاوایرج کلاصداوسیما رادراختیارداشتند ولی استادشجریانازسال۵۵ باصداوسیماخوب نبودند وبعداز انقلاب هم کاملا معلومه بحث بعدی اینکه کاملا معلومه که بین اساتید موسیقی وحتی بین طرفداران اهل هنرو موسیقی حسادتها وغرض ورزی بیش ازحد وجوددارد وگرنه چه لزومی دارد همدیگرراخراب کنند بنده حضورا منزل استادگلپارفتم واخلاق وخصوصیات وشخصییت اورامیشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد