خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

خسرو روضه خوانان ایران: شجریان

درود بر رهبر انقلاب اسلامی: حضرت آیت الله خامنه ای

شجریان : اجرای کنسرت یا احساس خطر ؟؟؟!!!

در روزهای اخیر جناب شجریان اجرای کنسرت داشتن که خنده و سرگرمی جالبی برای مردم درست کردن !!

ولی بابای گلم حرف جالبتری میزنه !

 

ایشون میگه نوید جون اصلا تردید نکن که اجرای کنسرت جناب شجریان در حالیکه صداش دیگه واقعا از ته چاه درمیاد ، یه کلک درست و حسابیه . این خواننده که صداش دیگه بازنشسته شده ( !!) به شدت از طرف استاد گلپا و ایرج احساس خطر کرده !!

 

تو رو خدا ببینین این بابای خوشگل من چقده باهوش و زرنگه ؟

 

بابام میگه تو کنسرتش هیچی سر جاش نبود : نه نوازنده ها درست حسابی میزدن نه صدای جناب خسرو آواز در میومد !! نه مردم سر جاشون درست نشسته بودن .!!

 

بله . جناب خسرو آواز کاملا فهمیده حالا که ایرج و گلپا پس از تقریبا سه دهه ممنوع بودن یواش یواش برگشتن تو دل مردم و تو خونه های مردم ، و حتی هر سه چهار هفته یه بار صداشون از رادیو پخش میشه ، و دیگه کسی علاقه ای به صدای جناب شجریان نداره ، بلافاصله کنسرت گذاشتن تا مبادا مردم به کل بندازنشون کنار !! البته به جای محبوبیت ایشون با اون صدای بسیار ضعیف بیشتر باعث تفریح و خنده مردم شدن !! خلاصه این ترفند (طرفند ) جناب خسرو هم راه به جایی نبرد !!

 

یه نکته جالب هم سر و صدا و جنجال الکی طرفدارای ایشان هست که توی وبلاگ ......... کم مونده جناب شجریان رو به درجه خدایی منسوب کنن !! (استغفرلله ! ) لطفا کفر گویی طرفدارای ایشون رو ببینین !!

  

استاد شجریان، سالی با دستان پر ... (قسمت اول) : استاد با چه شرایطی روی صحنه رفت؟

 

 

نویسنده: ایران پژواک

دوشنبه 22 مرداد1386 ساعت: 12:13

واقعا طاقت استاد در برابر این مشکلات خیلی بالاست .

وب سایت

 

نویسنده: ...

دوشنبه 22 مرداد1386 ساعت: 12:48

 شجریان امام عصره . دیدن امام عصر بر هر مسلمانی واجبه

 

 

 

  

 

بدون شرح اضاف !!

خسته شدم

خسته شدم از بس هر جا رفتم هر چی خوندم در مورد شجریان بود ! چقدر کنسرت ؟ چقدر آلبوم ؟ چقدر موسیقی فامیلی آقای شجریان ؟ چرا اسمی از گلپا و ایرج در رادیو و تلویزیون و مطبوعات نیست ؟ سی سال کافی نیستش ؟؟ چرا نباید بزارن گلپا و ایرج کنسرت برگزار کنن ؟ طرفدرای شجریان با دمبشون گردو میشکنن که ایشون بازم کنسرت داد و بعدش میان  به به و چه چه میگن که عجب آوازی خوند ( با اون صدای گرفتش !! ) بعدش میان میگن  آزادی نیست !! تازه بابام میگه تو کنسرتش چندین بار آب خورد و صداش گرفت و حتی سرفه کرد !! خب ایشون که نمیتونه بخونه چرا به گلپا و ایرج اجازه نمیدن بخونن اونم با اون صدای صاف و خدایی شون ؟!!

خسته شدیم . بسه دیگه لطفا .

                             *********************************

این مطلب هم عینا با اجازه آقای محمدرضا اردستانی رستمی مستقیما و بدون کم و کسری یا اضاف کردن از وبلاگ ایشون یعنی :

(وبلاگ امام حسین علیه السلام) http://www.lahot.mihanblog.com نقل میکنم . البته اگه موافق نباشن بهم بگن تا مطلب رو حذف کنم لطفا .

سلام

چند وقتی که می خواستم در مورد آقای محمدرضا شجریان مطلبی بنویسم خوب حالا موقعیتش پیش اومده بنده از اونجایی که شخصاً اهل موسیقی نیستم ، موسیقی سنتی و غیر سنتی هم برام زیاد فرق نمیکنه . و ضمناً دنبال تخریب شخصیت کسی هم نیستم فقط دوست دارم واقعیتی رو مطرح کنم . من همیشه از جملات قصار آقای مدیری استفاده کردم ! هنرمند یعنی قرتی . بهتر از این نمی تونم وضعیت هنرمندان امروز ایران اسلامی خودمون را تشریح کنم!

آقای شجریان که نمیدونم از کی شد استاد شجریان (البته بدلیل این که عمر من قد نمیده) اصولاً به عقیده اهالی موسقی صدایی خوبی دارند و از برخی از نواهایی که با صدای اون پخش شده واقعاً جای دست مریزاد داره . اما!!  چند وقت پیش خبری دیدم که در اون اشاره شده بود استاد (آقای شجریان ) کلاس آموزش آواز به دختران را راه انداخته و به اصطلاح به ترویج فرهنگ هنر ایرانی می پردازند . که بعد از آن واکنش های انصار حزب الله و بقیه را هم دراین مورد دیدم .

الف -اگر خیلی مثبت(یه ورری) نگاه کنم

یعنی چه !!!نه باید یک جور دیگه نگاه کرد !! اه بابا جم کن این امل بازی ها چیه !! مگه چیه ؟!! مگه چکار کرده؟!!کلاس درسه دیگه !! چه فرقی می کنه ؟!!مگه تو دانشگاه استاد مرد به دختر ها درس نمی ده؟!!

ب-اگر خیلی منفی (صراط المستقیم) نگاه کنم

مطرب!!  از این بیشتر ازش بر نمی آید که !! هنر مند یعنی همین دیگه !! چه قرفی داره !! آموزش خواهران گرامی !!(به قول بعضی از بچه ها "ضعیفه" سابقه داره !! ازدواجه شجریان  ............!!! کروات زدنش جدا !!! اینکه به واسته این آقا چقدر آلات موسقی در زندگی مردم رخنه کرد جدا!! هفت تیغ می کنه صورتش رو جدا !!! و بقیه هم بماند . !! خارج رفتنش هاش جدا !! کنسرت هاش جدا !!

الف -اگر خیلی مثبت(یه ورری) نگاه کنم

 این ها رو            مگه بقیه این کاره نیستند                حالا سه پیچ شده به شجریان!

ب-اگر خیلی منفی (صراط المستقیم) نگاه کنم

نه خیر    به این بابا  .    استاد   . استاد . می بندند . برای جوان امروز تازه  خیلی مثبتش شده  الگو   بعد هم میگن مگه چیه ! هیچی ! استاد یاد جونیش افتاد ! فیلش یاد هندوستان کرده !  مرتیکه ............... .                                      

 

عکس یادگاری آقای شجریان همراه با خانم هما سرشار

ضدانقلاب معروف ساکن آمریکا!!!                                 

با تشکر از مدیر محترم سایت حضرت امام حسین علیه السلام

که بنده رو خبر کردن و همچنین به خاطر این عکس

            

ادامه بحث : نمی دونم چی بگم . واقعاً جای تأسف داره . ضمناً من گفتم نمی خوام چهره کسی رو خراب کنم ولی خوب !! از واقعیت نمی شه فرا کرد . برا ی تمامی سینه چاکان آقای شجریان شخصاً تأسف می خورم ! عجب مسلمانی ! عجب شیعه ای ! و به به  بچه بسیجی ما هم  دنبال کنسرت شجریان و نوار و cd( لوح فشره)  فلان کنسرت و فلان برنامه و فلان مجلس حضرت مطرب هستند . عجب ترویج فرهنگ شیعه ای در پی این قضایا هست ! ما گه از این همه کار فرهنگی  واقعاً فرهنگی شدیم الان سر تا پا تو فرهنگیم! از این همه ترویج موسیقی ایرانی که جلوی  موسیقی غربی رو داره میگیره واقعاً داریم  حال می کنیم !! حالا این که در کنارش فرهنگ غرب رخنه میکنه و مظاهر فرهنگی غربی و قبل از انقلاب (میدان انقلاب نه ها !)داره رشد پیدا می کنه رو بی خیال ! { دلت پاک باشه } این حرف ها چیه ! ما شاید در جریان حرکت استاد مطرب نیستیم ایشان در صف اول مبازره با موسقی غربی و رشد ان در جامعه ایرانی اسلامی و ولایی  مورد عنایت خاصه حضرت ولی عصر هستند !!!

اگر شهدایی چون حاج همت و باقری و باکری و ... بود جلوی شجریان رو نمی گرفت و به این شبه بسیجی ها نمی گفت چرا لباس ما رو پوشیدید؟ یاللعجب جالب کار اینه مدعاین دین می افتند دنبال این آقا و استاد استاد می کنند ! کجایند مردان بی ادعا ؟